Klasfoto (de mensen met de kruisjes gaan op buitenlandse stage)

zondag 10 april 2011

Overzicht Stage Krieken Dieter

Ziezo de stage zit er jammer genoeg alweer op. Ik heb me erg goed geamuseerd in de VCST en ik heb veel bijgeleerd. Hieronder zie je een overzicht over mijn werkzaamheden tijdens mijn stage.


1ste week:
Maandag: - freesmachine hersteld en een waterslang vervangen
Dinsdag: Preventief onderhoud aan een stapelmachine en een sensor vervangen voor tandwielcontrole
Woensdag: Preventief onderhoud Dürr en hydraulische kring hersteld
Donderdag: Fout hersteld in draaibank, PC hersteld en veiligheidsdeur van schraapbank hersteld
Vrijdag: Lamp hersteld van draaibank, afloopgaatjes voor olie geboord en fout hersteld in robotarm

En toen was het alweer weekend!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten