Klasfoto (de mensen met de kruisjes gaan op buitenlandse stage)

zondag 10 april 2011

Voila de laatste week kan beginnen, even een overzichtje over wat we gedaan hebben.

Maandag: olieton met handpomp aangesloten op machine en veiligheidsdeur terug vast gezet
Dinsdag: Spancilinder gedemonteerd en borstels vervangen op draaibank die ervoor zorgde dat de spanen niet in de hydraulische groep terecht kwamen
Woensdag: Afdichtingsplaatjes van een geleiding vervangen en filters vervangen en terug gemonteerd op de filterinstallatie
Donderdag: Preventief onderhoud aan slijpbank en bijhorende koelgroep en automatisering van Felsomat nagekeken

Vrijdag: De laatste dag. Ik had taart en cake meegenomen voor de collega's en ze waren heel enthousiast erover. Verder heb ik nog de borstels vervangen op draaibank die ervoor zorgde dat de spanen niet in de hydraulische groep terecht kwamen en ik heb ook nog het handvat van een slijpmachine vervangen dat was afgebroken.

En zo zat de stage erop na een hele leuke periode. Als ze moesten vragen of ik zou terug gaan zou ik zeker JA zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten